16512

منبع اگزوز

منبع اگزوز سایلنسر دار

سایلنسر قطعه ای می باشد که سر منبع اگزوز قرار داده شده و موجب کاهش صدای اسپرت منبع به حداقل (حدود 20 درصد) می شود. زمانی که شما می خواهید، منبع اسپرت شما صدا نداشته باشد، با نصب سایلنسر بر روی منبع می توانید، صدای فابریک خودرو را داشته باشید. 

منبع اگزوز

منبع اگزوز ریموت دار

این دسته از منابع اگزوز را می توان به عنوان جدید ترین و البته پیشرفته ترین مدل های موجود در بازار در نظر گرفت، با داشتن ریموت کنترل می توان صدای منبع را از حالت بم و اسپرت به حالت کم صدا و فابریکی تغییر داد. این قابلیت باعث می شود که فقط در زمان های خاص و به صورت دلخواه از صدای اسپرت آن لذت ببرید.

برند HKS

یکی از با کیفیت ترین منبع های وارداتی منبع اگزوز HKS می باشد، بدنه تمام استیل این منبع از ویژگی های فوق العاده آن است که در مقابل حرارت، سرما، رطوبت و زنگ زدگی دوام و مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و طول عمر بالایی نیز دارد، همچنین اتصالات و جوش های آن با دستگاه های اتوماتیک بوده و دقت بالای آن را می توان مشاهده کرد.

منبع hks

برند ریموس

یکی دیگر از با کیفیت ترین و پر فروش ترین منبع های وارداتی منبع اگزوز های HKS می باشد، از ویژگی های این منبع اگزوز صدای اسپرت دور موتوری با جنس بدنه فلزی مقاوم بوده و روی انواع خودروها قابل نصب می باشد.

منبع ریموس

.

برای خرید منبع اگزوز بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

منبع اگزوز ریموس اسپرت REMUS (mysportcar.ir)

منبع اگزوز HKS تک لول هفت رنگ (mysportcar.ir)

منبع اگزوز سایلنسر دار HKS (mysportcar.ir)

منبع اگزوز سایلنسر دار HKS (mysportcar.ir)

منبع اگزوز دولول HKS (mysportcar.ir)

منبع اگزوز سایلنسر دار 709 (mysportcar.ir)

منبع اگزوز بلوچی (mysportcar.ir)

منبع اگزوز دولول ریموت دار (mysportcar.ir)

منبع اگزوز رویال مدل 715 دولول سایلنسردار (mysportcar.ir)

منبع اگزوز رویال مدل 713 سایلنسردار اسپرت (mysportcar.ir)