16512

هدلایت فیلیپس PHILIPS

اگر به دنبال لامپی مناسب با عملکرد عالی برای خودرویتان بوده باشید قطعا نام هدلایت به گوشتان رسیده است. این دسته از لامپ‌ها به عنوان نسل جدید چراغ‌های خودرو شناخته شده‌اند. از این رو افراد زیادی به آن روی آورده و خواهان خرید و استفاده از این نوع چراغ‌ها هستند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به هدلایت علاقه‌مندید با ما همراه باشید تا با مدل چهار طرفه فیلیپس این نوع لامپ بیشتر آشنا شوید و جنبه‌ های مختلف استفاده از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

هدلایت چیست؟

لامپ هدلایت نسل جدیدی از لامپ‌های خودرو بوده که مزیت‌های بیشتری نسبت به لامپ‌های قبل دارد. مصرف پایین انرژی، طول عمر بالا، ساختار عالی و غیره همه از جمله قابلیت‌های هدایت هستند. لامپ ‌های معرفی شده به طور معمول در کاسه چراغ های جلو یا نورافکن‌های سپر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برای ساخت آنها از لامپ ال ای دی و اس ام دی استفاده شده است که هر دو جزء فناوری‌های ایمن روشنایی هستند. هدلایت‌ها در مقایسه با لامپ‌های زنون مزیت‌های بیشتری دارند که در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می ‌کنیم .

مجموع کلی این قابلیت‌ ها موجب برتری آن نسبت به زنون شده است و به مناسب ‌ترین گزینه برای چراغ خودرو تبدیل شده است. در حالت کلی طول عمر هدلایت‌ها بر حسب ساعت محاسبه می شود. از این رو بر طبق محاسبات طول عمر بیشتری نسبت به دیگر لامپ های عرضه شده خودرو دارد.
 در بیشتر موارد این دسته از لامپ ها از کاسه چراغ بیشتر عمر می کنند که این قابلیت برای یک وسیله الکتریکی بسیار مهم است. یکی از دلایل این امر می ‌توان به وجود فن در قسمت پشتی آن نسبت داد. زیرا موجب خنک کردن چیپست هدلایت خواهد شد. در حالیکه لامپ های زنون فاقد این ویژگی هستند و طول عمر چندان زیادی ندارند.

هدلایت‌ها برخلاف لامپ های زنون شکننده و حساس نیستند و به همین دلیل دوام بالایی دارند. زیرا متریال به کار رفته در آن ها به گونه‌ای است که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت بسیار بالایی دارند. این مقاومت به حدی است که دیده شده بارها در تصادف کاسه چراغ از بین رفته اما هدلایت همچنان سالم باقی مانده است.

 همانطور که در بالا اشاره شد در این نوع لامپ‌ها از فناوری ال ای دی و اس ام دی استفاده شده است. این ترکیب موجب نوردهی بالا و مانع از اذیت شدن چشم رانندگان خواهد شد. از این رو نوردهی این چراغ ها ملایم تر است و روشنایی مناسبی را ارائه می دهد. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها از میزان مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار هستند و از طرف دیگر مشکلی برای سیم کشی خودرو به وجود نخواهند آورد. در حالی که لامپ های زنون انرژی زیادی مصرف می کنند. زنون برای روشن شدن برخلاف هدلایت باید ابتدا گرم شود.

قابلیت دیگری که موجب برتری هدلایت شده است امنیت بالای آن است. از طرف دیگر خود لامپ زنون پس از گذشت مدتی موجب اختلال در سیم‌ کشی خودرو خواهد شد. این در حالی است که لامپ هدلایت هیچ مشکلی را برای خودرو به وجود نخواهد آورد.

فیلیپس یکی از تولید کنندگان لامپ‌های اتومبیل است که در صنعت خودرو سازی طرفداران زیادی دارد. این شرکت از سال 1914 در صنعت روشنایی خودرو مشغول به فعالیت است و یکی از با کیفیت ترین محصولات را به مشتری عرضه می کند.

هدلایت فیلیپس مجهز به سیستم کنباس (نویز گیر) که راه اندازی این دستگاه را بر روی خودرو های پیشرفته و جدید مهیا می کند همچنین  بسته بندی شیک و منحصر به فرد این کالا برای همکاران گرامی بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای خرید هدلایت فیلیپس بر روی لینک زیر کلیک کنید

هدلایت فیلیپس چهار طرفه (mysportcar.ir)

هدلایت فیلیپس

پایه های هدلایت فیلیپس