پرسش های متداول

پاسخ به پرسش های متداول

مشتریان گرامی جهت پیگیری وضعیت سفارشات نام و نام خانوادگی خود را در قسمت چت آنلاین و یا در قالب پیامک (SMS) به شماره 09017775507 ارسال نمایید، تیم پشتیبانی ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود.

در صورتی که سفارش ارسال نشده باشد امکان لغو سفارش وجود دارد اما در غیر این صورت لغو سفارش امکان پذیر نمی‌باشد؛ جهت ارتباط با پشتیبانی می‌توانید از طریق چت آنلاین اقدام نمایید، تیم پشتیبانی ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود.

بله؛ امکان خرید حضوری فراهم می‌باشد.

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 16

پنج شنبه ها از ساعت 10 الی 14

روز های جمعه و ایام تعطیل رسمی تقویم، فروشگاه تعطیل می‌باشد

بله؛ تمامی قیمت های موجود روی سایت بروز هستند و برای استعلام قیمت نیازی به تماس تلفنی نیست.

ارسالی های شهر تهران به دو روش ارسال فوری و ارسال پستی انجام می‌شود.

ارسال فوری از طریق الو پیک، تپسی و اسنپ انجام می‌شود.

با توجه به متغیر بودن مبلغ پیک در ساعت‌های مختلف، همکاران ما قبل از ارسال بسته با شما تماس گرفته و مبلغ پیک را باشما هماهنگ خواهند کرد و با تایید شما بسته ارسال خواهد شد؛ در صورتی پاسخگوی تماس ما نباشید بسته ارسال نمی‌گردد.

ارسالی های سایر شهر ها از طریق پست و تیپاکس انجام می‌شود.

در ارسال پستی مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط پست پیشتاز  5 الی 7 روز کاری زمان میبرد.

در ارسال با تیپاکس مدت زمان تحویل بسته 24 تا 48 ساعت کاری زمان میبرد.

در صورتی که تمایل دارید سفارشتان از طریق تیپاکس ارسال شود در قسمت توضیحات سفارش ذکر نمایید؛ تمامی بسته ها بصورت پیش فرض از طریق پست ارسال می‌گردد.

خیر؛ متاسفانه پرداخت اقساطی امکان پذیر نمی‌باشد.

خیر؛ در صورتی که کد پستی ندارید می‌توانید تمامی رقم ها را 1 وارد کنید؛ در روند ثبت سفارش و ارسال هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

نحوه وایزی به دو صورت پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های پرداخت موجود روی سایت و کارت به کارت امکان پذیر می‌باشد.

محمد انگجی 6104338977896675 

جهت پرداخت به صورت کارت به کارت با شماره 02133900089 تماس حاصل فرمایید.

خیر؛ هزینه ارسال تماما بر عهده مشتری می‌باشد.